AED advies of vragen? Bel: 050 - 313 17 05

Storing en uw AED

Is er een storing? Verricht dan eerst een uitgebreide zelftest. Lees onderstaand stappenplan, of neem contact op met Medizon.

Wat te doen bij storing van uw AED?

1. Zolang het lampje rechtsboven (ASI-indicator) elke 5 seconden groen oplicht, is de AED in orde.

2. Als het lampje rechtsboven ut blijft, rood brandt of rood knippert is er sprake van een storing.

3. Is er een storing? Verricht dan eerst een uitgebreide zelftest: houdt de AAN/UIT-knop minimaal 5 seconden onafgebroken ingedrukt. De AED voert nu een complete set van interne testen uit.

4. Vervang indien nodig de 9V lithiumbatterij en zorg dat de elektroden zijn aangesloten op de AED.

5. Zet de AED nogmaals aan en vervolgens weer uit. Luister naar de boodschap.

6. Als het lampje rechtsboven nog steeds uit blijft of rood blijft branden of knipperen, neem dan contact op met Medizon: 050-313 17 05.


Onderhoud en uw AED

U wilt er zeker van zijn dat uw AED gebruiksklaar is op het moment dat u hem nodig hebt. Goed onderhoud is daarbij van groot belang. Defibtech biedt een speciaal onderhoudscontract voor een periode van 5 jaar.

Jaarlijks komt een servicemonteur bij u langs. Deze verricht verschillende werkzaamheden om de goede werking van uw AED te verzekeren. Hij zal uw AED doormeten met speciale diagnostische testapparatuur. Hierbij wordt onder andere een hartstilstand gesimuleerd en gekeken naar de kracht van de gegeven schok.

Het Onderhoudscontract biedt u 5 jaar volledige garantie. De jaarlijkse kosten van € 149.- excl. 6% BTW worden vooraf per jaar gefactureerd voor een periode van 5 jaar. Het contract kan tussentijds niet worden beëindigd.

Lees hier meer over de voordelen van een AED-onderhoudscontract.


Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag en heeft u uw antwoord niet kunnen vinden op onze veel gestelde vragen en antwoord pagina? Bekijk dan onze klantenservicepagina's. Wellicht vind u hier een antwoord op uw vraag.

AED advies of vragen?

Bel: 050 - 313 17 05  of   CONTACT ONS