Storing van uw AED zelf eenvoudig oplossen | Defibtech Storing van uw AED zelf eenvoudig oplossen | Defibtech

Storing en uw AED

Is er een storing? Verricht dan eerst een uitgebreide zelftest. Lees onderstaand stappenplan, of neem contact op met Defibtech. Er zijn ook mogelijkheden om storingen sneller te verhelpen met behulp van de DefibCab, DefibCorner of DefibCom. Bekijk de video’s hieronder voor meer informatie.

Wat te doen bij storing van uw Defibtech Lifeline AED?

|
1.Zolang het led-lampje rechtsboven (ASI-indicator) elke 5 seconden groen oplicht, is de AED in orde.

2. Als het lampje rechtsboven uit blijft, rood brandt of rood knippert is er sprake van een storing.

3. Is er een storing? Verricht dan eerst een uitgebreide zelftest: houdt de AAN/UIT-knop minimaal 5 seconden onafgebroken ingedrukt. De AED voert nu een complete set van interne testen uit.

4. Vervang indien nodig de 9V lithiumbatterij en zorg dat de elektroden zijn aangesloten op de AED.

5. Zet de AED nogmaals aan en vervolgens weer uit. Luister naar de boodschap.

6. Als het lampje rechtsboven nog steeds uit blijft of rood blijft branden of knipperen, neem dan contact op met Defibtech: 050-313 17 05.


Wat te doen bij storing van uw Defibtech Lifeline VIEW AED?

|
1. Zolang het led-lampje links van de aan/uit-knop (ASI-indicator) elke 5 seconden groen oplicht, is de AED in orde.

2. Als het lampje rechtsboven uit blijft, rood brandt of rood knippert is er sprake van een storing.

3. Is er een storing? Verricht dan eerst een uitgebreide zelftest:

  • druk op de middelste van drie zwarte softkey, rechts van het scherm.

  • Druk vervolgens op de onderste softkey, waar het onderhouds-icoon is afgebeeld. U komt in het AED-hoofdmenu.

  • Scrol vervolgens naar ‘AED Onderhoud’

  • Scrol vervolgens naar ‘Voer AED-test uit’

  • De AED voert een volledig zelftest uit.

  • Wacht op uitkomst.

4. Zorg dat de elektroden zijn aangesloten op de AED.

5. Zet de AED nogmaals aan en vervolgens weer uit. Luister naar de boodschap.

6. Als het LED-lampje in het midden, links van de aan/uit-knop nog steeds uit blijft of rood blijft branden of knipperen, neem dan contact op met Defibtech: 050-313 17 05.

Onderhoud en uw AED

|
U wilt er zeker van zijn dat uw AED gebruiksklaar is op het moment dat u hem nodig hebt. Goed onderhoud is daarbij van groot belang. Defibtech biedt een speciaal onderhoudscontract voor een periode van 5 jaar.

Jaarlijks komt een servicemonteur bij u langs. Deze verricht verschillende werkzaamheden om de goede werking van uw AED te verzekeren. Hij zal uw AED doormeten met speciale diagnostische testapparatuur. Hierbij wordt onder andere een hartstilstand gesimuleerd en gekeken naar de kracht van de gegeven schok.

Het Onderhoudscontract biedt u 5 jaar volledige garantie. De jaarlijkse kosten van € 149.- excl. 6% BTW worden vooraf per jaar gefactureerd voor een periode van 5 jaar. Het contract kan tussentijds niet worden beëindigd.

Lees hier meer over de voordelen van een AED-onderhoudscontract.

Veel gestelde vragen

|
Heeft u een vraag en heeft u uw antwoord niet kunnen vinden op onze veel gestelde vragen en antwoord pagina? Bekijk dan onze klantenservicepagina’s. Wellicht vind u hier een antwoord op uw vraag.

Je vindt ons ook op

Partnership

Exclusief partner van Bridgehill

Bridgehill

Defibtech is onderdeel van de Medizon Groep

Medizon
fda

Openingstijden

Elke werkdag

van 08.30 tot 17.00

Klantenservice

Tel: 050-3133096

info@defibtech.nl

Correspondentie

Defibtech.nl

Postbus 179

9300 AD Roden

Nederland

Betalen via Ideal

ideal